23 ianuarie 2010

Si am ajuns cu bine

Si am ajuns azinoapte pe la vreo 4 dimineata in Timisoara. Excursia a fost de milioane. Chiar ne-am distrat de minune. Intr-adevar am avut niste probleme ce ne-a facut sa mai stam o noapte prin Constanta. Am bagat masina intr-un servis [servisul nr 2] unde astia si-au facut treaba foarte foarte bine.

In rest totul a fost bine. Nu am dardait de frig si chiar ii extraordinar iarna la mare. Si in caz ca merge careva si se strica masina, va recomand sa nu mergeti in Medgidia la servis. Acolo am dat de niste tarani care pe langa ca stau toti se se holbau la o fierotanie si se scarpinau in ceafa, nici nu si-au facut treaba cum trebuie.

Am ramas destul de socata cand am ajuns in Mangalia si am vazut atata lume pe strazi, se plimbau, se dadeau pe gheata, se bateau cu bulgari. La noi in Timisoara daca e prea frig sau prea cald nu prea vezi oameni pe strada. Toata lumea se cam ascunde pe aici :)

A fost o aventura de neuitat. Am dat de multe obstacole si am avut parte de foarte multe lucruri frumoase. A fost "tzava" =))

Nu vreau sa ma lungesc prea mult. In orice caz eu multumesc celor ce ne-au ajutat si ca ultima chestie am sa va zic ca excursia asta ma face sa ma gandesc la melodia asta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu