15 iulie 2010

Funny Stuff That People Told Me

Azi m-am gandit sa enuma cateva chestii amuzante care unii si altii mi le-au spus. So here it goes:

"Nu e el vinovat ca e retardat"

"Si...? Te-ai cacat?"

„Voi femeile va căcati?”

„Uşide biecu şi posiedă-mă”

„Ai facut pe blăniţă bleah?”

„As da in tine ca surdu in clopot”

„69 a fost inventat de aia grabiti”

„Ai aflat ca pula nu se suge singură?”

„Nu am incredere in ceva ce sangereaza timp de o saptamană si nu moare”

„Fii cuminte si sa nu faci prostii ce rezultă in daune materiale; in rest, plm, fă-ti de cap”

"La cum arata clatitele, le-as mânca si daca ar fi cu cacat"

"Ai Bãlaiv! Ai Sãlaiv!"

"Te iubesc si de dimineata cand ai fluffy hair and stinky breath"

„You hate me and want me to die!!!”

„Mah, eu nu stiu box, da cand ti-oi fute una!”

„Te simti cu căciula pe muscă?”

"Eu nu is genu care sa ameninte sau sa bata cu toate ca ti-ar place"

"Nu ma intereseaza noname-urile astea"

Si altele de pe mess:

Friend: iui ce chiuti sunteti! el pare ceva mascul feroce iar tu o papadie care abia astepata sa fie dezpapadiata

Fratzica: bai mi se pare mie sau te-ai ingrasat oleaca?
Fratzica: (ma uitam la avatar, la fatza)
Eu: 5 kile in o luna jumate
Fratzica: vezi, baga shport, sa n-ajungi Mingiucã

Eu: am gatu in pioneze
Fratzica: eh bine ca nu in streang. deci e ok, n-ai de ce sa te plangi

Fratzica: bai da' nu mai zici nimic?
Fratzica: have thou forsaken thy brother?
EU: ma cert k mamamea
Fratzica: remember: eschiva, eschiva, directa, croseu, highkick

EU: Ce faci?
Fratzica: frec buha
Fratzica: (si ea se uita la mine mirata)
Fratzica: hulululululu

Fratzica: te leg, te bag intr-un sac si te livrez la Began acasa
Fratzica: la strigoi, sa faca romana cu tine

A Good Friend: ai schimbat si tu PREFIXU! inca putzin si o sa ai un sfert de secol
EU: daaa am 20 de ani. deja trebe sa imi cumpar carja
A Good Friend: ce nu ai?

Friend: Stii care ii partea buna a lucrurilor?
EU: Care?
Friend: Cand eram darimat tare de tot cu gata, s-a terminat, nu ma mai vrea nimeni, sunt ultimul om etc., a fost oarecum reconfortant sa vad ca i se pune pata pe mine cuiva, oricui, chiar daca e o ciudatenie fugita de la Zoo

DUDE: stii ce are in Avatar ?
DUDE: descrierea coboririi arhangelilor descrisa in Apocalipsa

DUDE: daca in avatar nu ai focus la imaginea
DUDE: astia ai tai nu au focus la voce

DUDE: de maine imi schimb numele in aneska
DUDE: poate ma baga si pe mine cineva in seama
DUDE: ca numele de acuma nu imi aduce noroc

DUDE: oricum mi-au zis unii ca plasmele la un moment dat trebuie reumplute cu plasma, la lcd trebuie schimbata lampa dinauntru

Si ceva off topic ce mie mi s-a parut extraordinar:

_ _: deci persoana ca tine
_ _: am vazut doar in filme
_ _: nu eram sigur ca poate exista
_ _: mai ales nu la noi
EU: pai da ce am facut?
_ _: pai tocmai cate ai facut
_ _: deci efectiv nu puteam crede ca cineva cu sufletul atat de deschis ca al tau
_ _: poate trai in societatea noastra...eram convins ca ar fi devorat
_ _: si distrus
EU: nu, eu is si aia care devoreaza
EU: nu ma las calcata in picioare....
_ _: dar interesant e ca totusi ramai asa.. eu dupa fiecare "confruntare" ma schimb
_ _: ca sa nu se poata produce iar
_ _: dar tu ramai la fel
_ _: ai puritatea aia de copil
_ _: it is so f*cking strange si amazing
EU: i'm flattered

7 comentarii: