16 noiembrie 2010

Barbatii astia..

Dupa cum am spus, ma tin de promisiune si sunt de parere ca barbatii sunt ca niste gaini, le e frica de orice ar putea sa le schimbe viitorul si/sau modul de viata.

Eu, ca de obicei, am sa va povestesc din specimenele pe care eu le-am intalnit, pentru ca as fii ipocrita ca sa vorbesc despre deva anume daca nu am fost acolo.

As vrea sa incep cu barbatii care traiesc in trecut, care prezentul si-l vad ca pe o comparatie din trecut. Si nu este normal si nici sanatos pentru nici unul din parteneri. Asta este, daca nu a mers, de ce sa incerci sa schimbi prezentul in trecut... si asa nu a mers so why bother???

Cel mai tare gagiu a fost unu care dupa doi ani dupa ce s-a despartit de fosta lui, el inca cauta sa afle daca ea l-a inselat, se baga aiurea in seama cu ea, inca mai avea poze pe telefon cu ea... in orice caz era evident ca nu i-au trecut fluturii...

Nu ma pot abtine sa nu povestesc, nu dau nume, nu vreau sa dau de gol, daaaar e prea funny sa tin doar pentru mine. Deci ce-a mai tare chestie pe care mi-a spus-o era ca el cu fosta lui in doi ani de zile cat au fost impreuna, au facut sex de vreo 5 ori? Si ca nu i-a vazut sanii. Deci imi pare rau, but I really need to take a moment .... BWHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Ca sa fie CLAR! Nu exista relatie fara sex, totul este chimic, pana si dragostea, deci trebuie sa fii pussy wipped rau de tot ca sa accepti sa fii cu o persoana atata si sa stai ca un catzel asteptand oleaca de atentie.

Eu nu as sta cu barbatul meu daca nu ar face sex cu mine, dar un barbat care, pana mea, mascul feroce, mereu cu instinctul de a-si lasa samantza sa fie asa "castrat" si "imblanzit"? Cu siguranta avem de aface cu o obsesie GRAVA!

Deci asta este un lucru destul de grav, mai ales daca intra intr-o relatie noua asa brain damaged. Dar nu este tot, mai vin si fitzele si pretentiile pe care nu si le permitea. Pe langa faptul ca suna din 3 in 3 ore FIX, mai sa nu iesi cu prietenii tai in oras ca sunt baieti, ca nu este ok ca sunt "necredincioasa" ca al de sus este acolo si vezi doamne bla bla bla, ca eu nu ar trebui sa fiu model ca cum sa imi vada altcineva corpul, chit ca eu castig din asa ceva si este ceva profesional, si cea mai EPICA "nu imi convine ca esti bisexuala". Deci ca barbat nu te gandesti ca poate primesti si tu ceva?

Some people deserve to be shot, la modul cel mai serios, de-a dreptu' culmea si toate astea adunate la un loc, nu stiu... chiar nu stiu, ma face sa rad dar in acelasi timp sa plang in hohote, cu zambetul pe buze.

Am mai intalnit cazuri in care pentru a-si salva relatia isi scuipa muierea, ridica mana asupra ei, intoarce familia si toti prietenii impotriva si cel mai epic, cu replica "eu nu am nici o datorie fata de tine sa iti tin secretele", strica relatia [sau ce mai a ramas din] familiala pentru totdeauna. Si dupa toate astea se smiorcaie dupa o impacare. Si ca uite a dat minunea peste el si acea impacare chiar se intampla si se saruta la un chef cu sarbatorita cu muierea in fata lui. Situatia EPICA din acest caz era ca toate cele intamplate era cauzata din cauza muierii care deh, iarta prea mult.

Vorbesc serios, daca un barbat ridica mana asupra ta odata, o va face si a doua oara, indiferent cate de mult te iubeste. Chiar am ajuns la concluzia ca barbatii ca sa se invete minte trebuie pedepsiti, si stiu ca suna naspa, dar prea multa iubire si prea multa intelegere strica.

Pentru ca am fost foarte open-minded, m-am uitat cum mi se sufla barbatul de sub nas, pentru ca am incercat sa fiu intelegatoare, mi-am facut numai rau mie si cand am iertat, am suferit din cauza asta, pentru ca am fost eu insami, nu a fost bine si nici ca am pus cartile pe masa si am aratat ca sunt puternica. Deci nicicum nu este bine!!

Cat despre cei ce asteapta dragostea care deh, numai vine, la fel cum nu exista barbatul perfect, asa nici femeia perfecta nu exista. Defapt, femeia/barbatul perfect este acela pe care nu il poti avea niciodata! Învățați sa apreciati mai mult ceea ce aveti.

In postarea anterioara, m-am luat de femei cu cat de dracoase, superficiale si prefacute sunt, iar aici, cat de culmea si stupizi pot fii si gandi uni barbati in anumite ciscumstante. Femeile au probleme in viata sociala, "prietenele" intotdeauna se vor sapa una pe cealalalta si se inlocuiesc, iar barbatii au probleme in viata intima si amandoi sunt PROSTI intr-un anumit punct de vedere pe care eu vreau sa il subliniez.

Ar mai fii si masculii feroce, aka misoginii. Ca sa fie clar, nu exista ca orice lucru sa fie din vina femeii, nu toate femeile sunt destinate sa stea acasa la cratita si nu este adevarat ca o femeie este un lucru slab, sa nu uitam ca barbatii dau de doua ori din fund, iar femeile suporta "consecintele" care cu siguranta multi barbati nu ar fii in stare.

Nu sunt impotriva barbatilor, toti sunt defecti, nu exista barbatul perfect, defapt nici macar nu exista perfect, iar intotdeauna va fii macar o femeie sa iubeasca fiecare barbat, fie ca el apreciaza sau nu. Asta este si in cazul femeilor.

Si inca un lucru care eu personal il consider extrem de trist! Si anume mentalitatea aceea ca daca ai bani ai o relatie fericita. Am cunoscut persoane care considerau ca daca vin cu partea materiala compenseaza cu sentimentele si lucrurile pe care partenera le ofera. EEEH WRONG AGAIN! Pentru cei cu aceasta conceptie de tot rahatu, exista si muieri care nu sunt interesate de cat de gros este portofelul asa ca ati face bine si ati mai duce si gunoiul si/sau veniti si altceva decat cu bani si flori putori ordinare!!!

Eu nu traiesc cu ideea ca toti barbatii sunt porci, chiar daca 99.99% fac aceleasi greseli. Dar cum am facut in postarea anterioara, ma iau si de barbatii mai "speciali". Si o fac pentru ca eu personal nu suport gesturile si impresiile pe care unii chiar nu si le permit, caci mai nou nu exista liberul albitru, ci reguli, suspiciuni, gelozii si mai ales pretentii.

8 comentarii:

  1. Daca primesti un lucru bun prea des, nu il mai apreciezi la adevarata lui valoare, pe cind daca il primesti cu lingurita, ti se pare si mai bun decit era... ala cu de 5 ori in 2 ani aprecia asa de mult tocmai pentru ca era rar :) Acum serios vorbind, probabil ca el considera ca tipa era prea buna pentru el, cea mai "buna" la care poate spera in toata viata lui, de aia accepta orice, de aia devenise obsedat, de aia nu putea sa treaca peste.

    Aia cu ridicatul miinii si lovitul... e inacceptabil, cel care face asta e un animal, nu are nici un respect de sine daca ajunge sa stea cu o femeie numai pentru ca aleia ii e frica de bataia lui.

    Nu stiu cum a gindit cel care avea probleme cu bisexualitatea dar cred ca pot sa inteleg un asemenea punct de vedere (o sa ma urasti pentru asta?), vreau ca partenera mea sa faca sex numai cu mine, nu si cu altcineva, nu conteaza daca e femeie sau barbat. Avantaj ca mai ajunge si o alta prin patul meu si poate ma lasa sa i-o pun si ei? Nu, multumesc.

    PS: multumesc ca ai scris si continuarea :) ma asteptam sa fie mai generica si sa te flamez mai tare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa conceptia mea, daca nu ti-ai terminat problemele din trecut, nu te implici in ceva nou pana nu ai terminat definitiv treaba.

    Cat despre problema cu bisexualitatea, este vorba despre o persoana care pe langa ca nu mi-a demonstrat ca merita mai multa atentie si nu facea nimic pentru asta, avea in schimb pretentii. Pretentii pe care nu si le permitea. Si pana la urma, de ce as renunta la o persoana draga mie pentru un pampalau care nici macar nu este in stare sa demonstreze ca merita?

    Si apropo de flamat, m-am flamat eu destul dar nu si aici... Am epuizat stocul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu crezi ca uneori ai nevoie de ceva care sa te ajute sa treci mai departe?

    nu i-am luat apararea "pampalaului", am argumentat teoretic

    si nu, nu tin sa ma flamez

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am zis ca flamezi. Da cred in relatii "plasture" dar ma gandesc ca dupa 2 ani ce s-au despartit, ma gandesc ca a avut timp sa aibe destule relatii de genu, cu toate ca nu era cazul lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. dar sint dezamagit ca nu ma recosc si pe mine si pacatele mele in articol :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai nu trebuie sa te recunosti sau sa te simti. Eu nu scriu ca sa fac lumea neaparat sa se simta si/sau sa le dau de inteles ca am ceva cu persoanele respective. Nu asta e ideea.

    Nu ma intereseaza persoana in sine cat ma intereseaza faptele si modul de gandire, ceea ce intr-adevar pune persoana respectiva intr-o imagine proasta, fapt pentru care nu dau nume.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu ma gindeam ca vorbesti de tipologii generale si in vreuna trebuie sa ma regasesc si eu... probabil ca la "meh" m-ai fi bagat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa e ...daca dragoste nu ieste, macar muie sa ieste.

    E o dilema - totusi, consider, la nivel existential ca o legatura la oricare nivel intre 2 oameni poate fi numita relatie. Relatiile pot functiona ierarhic pe mai multe niveluri, la fel ca si in piramida lui Maslow, omul din varful piramidei este detasat de nevoile subimpuse.
    Nu spun ca e low sa faci sex, din contra, ci doar ca nu reprezinta reperul universal de transcendenta :)

    RăspundețiȘtergere