29 decembrie 2010

Ultima postare acest an

Aceasta va fii ultima postare pe anul acesta si va urez tuturor un an nou fericit, multa sanatate, dragoste si bucurii!

Anul acesta a fost unul chiar foarte productiv si plin de succes. Nu se compara cu ultimii doi ani, care au fost nu prea fericiti, cu multe conflicte si telenovele.

Anul acesta sincer am realizat foarte multe, am avut mult succes ca model, am avut posibilitatea de a ma pune si in spatele aparatului si invat in fiecare zii cate ceva.

Dupa cum multi stiti, am luat decizia sa plec din Timisoara - orasul in care am crescut. Totul a inceput cand m-am aruncat cu fruntea inainte... dupa care am dat cap in cap cu 'cineva special' si asa s-a nascut o poveste de dragoste minunata. M-am mutat in Sibiu, pentru ca am luptat pentru ce mi-am dorit cu adevarat si am ajuns sa putem tara la cale... Peste un an si ceva, cu pasi marunti, ne formam o familie... Ce poti sa vrei mai mult?

Nu pot sa spun ca imi doresc un an si mai bun, daca anul urmator va fii la fel de bun ca acesta, eu sunt multumita!

Cat despre revelion, sper ca va fii mai bun decat anul trecut. A fost al dracu plictisitor! o.O

Sper ca si anul vostru, dragi cititori ai acestui blog, sa fii avut un an implinit si sper ca si la anu sa fie si mai bine! La multi ani si toate cele bune! Ne vedem in 2011!!

Un comentariu: