14 august 2011

d(o.o)b

Din nefericite festivalul ArtMania a luat sfarsit. Si anul acesta am avut onoarea de a lucra in cadrul festivalului, doar ca de data aceasta am avut un rol mai important. Pe langa trupele care au cantat pe scena din Piata mare, s-au organizat expozitii de fotografie si pictura, after party-uri si alte concerte mai mici care au avut loc la camping-ul ArtMania. Si sa nu uit, lansarea de carte 'Tovarasul din camera' a lui Mihail Vakulovski unde a avut loc la scena de VIP din cadrul festivalului.
In prima zii de festival, prima trupa care a urcat pe scena a fost Lacrimas Profundere, care au incalzit spiritele pentru urmatoarele trupe care au urmat sa cante. Au fost ok, cu toate ca eu nu am ascultat aceasta trupa niciodata.


Helloween au urmat si au facut o adevarata atmosfera. Din cate am inteles unii nu au fost prea multumiti de sonorizare. Eu personal nu imi pot da cu parerea fiind chiar in front pit, fotografiind trupa. Efectiv vibrau hainele de pe mine, ca sa nu mai spun de urechile mele... M-am bucurat foarte mult cand au cantat 'If I could fly' si 'I want out'




Dupa Helloween, a urmat Tarja, care a bucurat pe toata lumea cu piese noi, dar si vechi de pe vremea cand canta cu Nightwish precum 'End of all hope' si sa nu uitam 'Over the Hills and far away'. A fost un show extraordinar si ma bucur enorm ca am avut ocazia de a intalni aceasta persoana si de a fotografia-o in actiune.


Tobarul in timpul concertului a fost turbat. Cu cat patos a dat in tobele acelea si cata pasiune a pus in muzica pe care o creaza... Mai rar intalnesti. A facut un adevarat show!
A doua zii ne-am pregatit cu cardurile goale si pregatiti si gata de "lupta". Trupa Republica au cantat in deschidere. Din nefericire, tobarul a pierdut avionul si nu a mai ajuns, dar s-au descurcat si fara el. Nu i-am ascultat pana acum si sincer nu ma asteptam sa cante asa ok. Am citit destul de multe comentarii vizavi de aceasta trupa pe Facebook si multi nu au fost prea incantati de ei. Intr-un fel nu ma mira avand in vedere ca urma sa cante Sonata Arctica si Lacuna Coil - trupe pe care marea majoritate le asteptau. Unii au fost atat de entuziasmati, incat au ocupat locul din fata cu 2-3 ore inainte de inceperea concertului.

Sonata Arctica au facut un adevarat show. Au fost extrem de multi fani cu pancarte, postere care mai de care, care au facut galerie mai ceva ca pe terenul de fotbal. Din punctul meu de vedere concertul lor a durat foarte mult. Probabil ca nu ii ascult destul de mult ca sa ma bucur de un concert atat de lung, dar asta e numai si numai parerea mea. Astept si alte opinii din partea fanilor.
Si sa nu uitam si ultima trupa care a cantat si au facut un spectacol exploziv, Lacuna Coil! Ce nu mi-a placut insa a fost ca s-a trezit abia pe la sfarsitul concertului sa se urce pe motor si sa isi faca intrarea. Era mult mai ok daca isi facea intrarea la inceputul concertului, asa mi s-a parut inutila plimbarea. Dar mi-a placut foarte mult cum au cantat.
La sfarsitul concertului chitaristul a inceput sa arunce cu pene de chitara branduite Lacuna Coil. Stand in photo pit tot concertul a inceput sa ploua cu pene. Fanii mai sa sara gardul dupa ele, sa numai spun ca era o adevarata bataie pe prosopul basistului.

Festivalul a fost un succes. Toata lumea s-a bucurat din plin de aceste concerte extraordinare. Dar concertele nu au fost numai in Piata mare, ci chiar si la Sibiu Arena in camping. Nu am participat si acolo, avand in vedere ca era destul de departe de oras si mi-am dedicat timpul concertelor mari. Am fost numai sa vad cum este in camping si nu pot sa spun ca am fost impresionata.

In parteneriat cu ArtMania a fost conventia de tatuaje Transilvania Expo, unde au venit mari artisti ca Robert Hernandez, Lior Cifer, Benjamin Moss, John Montgomery si multi altii. A fost foarte frumos, s-au tinut si concerte la care imi pare rau ca nu am putut sa particip, mai ales cand s-a urcat Crazy White Sean pe scena.









Daca aveti opinii despre concerte sau conventia de tatuaje, puteti lasa un comment, sau ma gasiti pe pingbox-ul din dreapta sus.

NOTE: Fotografiile din aceasta postare nu pot fii folosite, republicate fara acordul scris al organizatorilor ArtMania.

Un comentariu:

  1. Nici pe mine nu m-a dat pe spate Republica, nu pentru ca nu s-au straduit sau ca nu stiau ce sa faca, ci pentru ca eu eram acolo sa ascult metal, iar ei cinta ceva "alternativ", deci... snore fest, sorry.

    Faza cu motorul de la Lacuna s-a intimplat dupa pauza in care au zis ca au terminat si au stat putin sa ii cheme publicul inapoi, deci un fel de al doilea inceput.

    RăspundețiȘtergere