24 iunie 2016

30.05.1974 - 20.06.2016

In data de 30 mai, am sunat un prieten sa ii urez la multi ani; mi-a spus ca a fost o adevarata onoare sa ma auda si ca vom ciocni impreuna un pahar. Speram ca pe 20 iunie imi va returna urarea, in schimb aud cu durere ca a incetat din viata.

Pe 16 iunie Marius Mayer a fost operat in urma unui anevrism si a fost in coma indusa pana pe data de 20 cand a incetat din viata. Tin minte ca pe 20 iunie, chiar de ziua mea, in jurul orei 3-4 dimineata m-a trezit o furtuna foarte violenta, ploua, iar cerul se aprindea ca un stroboscop. Tin minte ca ma uitam fascinata de spectacolul de afara si pentru ca in fiecare an imi pun o dorinta, mi-am dorit ca prietenul meu Marius sa se faca bine, dar am aflat ca el nu mai este printre noi.

De cand m-am mutat inapoi in Timisoara nu am avut ocazia sa ne intalnim, aveam atatea planuri, dar ne-am revazut abia cu o zi inainte de inmormantare sa imi iau ramas bun de la el. Ma doare sufletul cand ma gandesc ca am pierdut un prieten si ma cuprinde un fior cand ma gandesc ca azi esti, maine nu mai esti,.. asa pur si simplu.

Toata viata mea am alergat crezand ca niciodata nu imi ajunge timpul si stiti ce? Niciodata vom avea timp destul... Nu avem nevoie de case spatioase, de masini luxoase sau sa ne pierdem noptile la servici. Avem nevoie sa nu uitam ca sa mai traim cu adevarat si sa ne facem timp pentru oamenii dragi noua, pana nu este prea tarziu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu