4 martie 2010

Dincolo de Bani

Imi cer scuze ca in ultima perioada nu am scris mai nimic. Nu am fost o puturoasa si n-am facut nimic, chiar si The Dude era frustrat ca nu am timp/chef/dispozitie de el... defapt era chiar foarte frustrat :))

Ultima perioada m-am plimbat dintr-un capat in altu al tarii. Si incetul cu incetul se simt unele schimbari majore in viata mea. Totul e ok, nu e nici bine, dar nici rau...

Am sa fac si eu un anunt foarte foarte tare. Probabil ca multi ati auzit de Freecycle. Pentru cei care nu stiu, este un grup in care poti sa faci donatii si sa primesti diverse lucruri pe gratis. Pentru cei ce locuiesc in Timisoara, sau pe langa, vreau sa va anunt ca s-a infintat un nou site Dincolo de Bani. Ideea mi se pare geniala si nu cred ca ar strica sa dam o mana de ajutor. In ziua de azi cam totul de invarte in jurul banilor si niciodata nu esti multumit, e ca in jungla, defapt e mai rau, pentru ca in viata noastra ne mancam intre noi fara nici un motiv... Sa nu uitam rolul banilor. Banii sunt facuti ca sa ii cheltui, lucrezi, nu ca sa faci bani, ci ca sa iti fie bine. Cunosc oameni care sunt workaholici si pentru ce? Ca sa ai o hartie in plus la saltea? BULLSHIT! Cele mai frumoase lucruri in viata sunt pe gratis!

Mie una nu imi plac banii. Oamenii sunt orbiti de bani, si-ar vinde fericirea pentru bani. Banul este doar iluzia fericirii...


11 comentarii:

  1. Mulțam de promovare, Andreea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bani nu aduc fericirea dar o intretin :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate tie iti intretin banii fericirea. A te lafaii in bani nu inseamna ca esti fericit, ci materialist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm... eu sint kind of an workaholic... dar NU pentru bani

    RăspundețiȘtergere
  5. "If you find you dream job, you will never have to work a day in your life"

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu dau citatul asta in stinga si in dreapta destul de des si de principiu cred ca e adevarat (mai putin atunci cind ti se schimba visurile) dar mai sus ma refeream la ceva diferit

    RăspundețiȘtergere
  7. nu o sa recunosc in public ca din cauza a lipsei de altceva mai bun de facut :p ...uh, tocmai am facut-o :p

    RăspundețiȘtergere
  8. site-ul dincolo de bani este din pacate numai pt cei din timisoara, dar cu mare drag iti recomand Freecycle Bucuresti [it's a Yahoo Group]. Este si Freecycle Timisoara si Sibiu, dar spre nefericirea mea cei din Sibiu is mai zgarciti, ei cer mai mult decat sa dea.... Nu iti vine sa crezi cate am primit si am dat pe grupul ala :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Am un prieten care acum locuieste in Franta si ultima data cind a fost in .ro (anul trecut) imi povestea cum s-a implicat intr-un gup de Liber Schimb din Grenoble, el de exemplu contribuia in probleme de IT. Chestiile astea se intimpla in toata lumea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai se poate daca vrei sa oferi ajutor de genul asta... sa ai timp numa.

    RăspundețiȘtergere