15 mai 2010

Jos cu Fanatismul!

Nu pot sa cred ce disperati au ajuns unii oameni. Fii atent la aceasta postare de pe acest blog. Nici o pedeapsa nu e mai crunta ca a ceea a fanatismului. Am dreptate sau nu?

Sa nu uitam ca proprietarul blogului, mai si editeaza comentariile pe care le primeste. E ca si cum el saboteaza cuvintele mele, fara nici un drept, fara nici o rusine. Foarte probabil ca a fost Dumnezeit astazi.

[Off Topic] Pe contul meu de deviant s-a trezit o persoana ca sa ma faca in fel si chip, imi dadea comentarii ba ca am sanii pana la buric si ca ii am ca lu buna'sa, ba ca sunt plata. Eu in orice caz nu am sters mesajul, ba din contra l-am lasat sa vada si altii, sa isi dea si ei cu parerea. Dar in nici un caz nu m-as pune sa editez cuvintele unei persoane. Este o nesimtire.

Am vrut sa scriu o postare despre religie si conceptiile astea tampite si acuma am gasit momentul.

Eu sunt de parere ca orice e mai popular decat biserica au fost condiderati drept mana diavolului si mi se pare o tampenie lucrul asta si Elvis si Rolling Stones si The Beatles, pana si Michael Jackson au fost considerati satanisti. E si normal ca marea majoritate a oamenilor prefera sa ii vada pe ei decat sa mearga la biserica. Eu sunt de parere ca nu trebuie sa arati si sa te dai in spectacol ca sa fii credincios.

Odata am dezbatut cu un individ care este foarte credincios, nu este fanatic, dar nici departe nu e. M-am distrat pe cinste vazandu-l cum se oftica cand ii dadeam cate un argument, mai ales ca el imi raspundea cu niste filozofii. Te doare bila nu altceva :))

Cica "Crede si nu cerceta". Normal ca iti spune sa nu cercetezi, pentru ca daca incepi sa cauti raspunsuri nu o sa gasesti NIMIC.

Presupun ca este mai usor sa traiesti in minciuna, sa mergi la biserica in fiecare duminica si sa te rogi pentru mantuirea sufletului tau, citind biblia in fiecare noapte. Dar cati stiu partile negre ale religiei? Cate razboaie religioase au fost si cati oameni au omorat in numele Domnului lor. Stiati ca in evul mediu se ardea pe rug, nu numai femei si barbati care erau acuzati de vrajitorie, dar si ciori, pisici negre si caini. Unde este umanitatea? Stiati ca defapt biblia pe care fiecare om o are in casa [fie ca o citeste, fie ca folosesc paginile pe post de foite] defapt nu e completa. Ati auzit de Apocrifa? Sunt multe lucruri din biblie care au fost ascunse. Va las placerea de a le cauta singuri, nu degeaba traim in era informatiei, eu chiar va sfatuiesc sa cercetati, nu sa aveti o credinta oarba. Cine are chef de o lectura poate sa citeasca asta.

Din cate am observat, marea majoritate a crestinilor fanatici au tendinta de a vrea sa aiba controlul. Si pentru asta ma bucur ca exista politica. Ar fi culmea in mileniul 3 sa arda rockerii pe rug ca femeile ce erau considerate vrajitoare in evul mediu.

Nu vad ca acesti oameni sa fii evoluat intr-un fel. Imi pare rau ca etichetez in halul asta, dar a fii un bun crestin nu inseamna a urla pe strada "Pocaieste-te ca maine vine ziua apocalipsei" si tot felul de porcarii de genu. A fii un crestin bun nu inseamna a face tot posibilul de a atrage oamenii de partea "binelui". Sincer imi aduce aminte de filmul Carrie. Pericol public oamenii de genul acesta, nu altceva. Pana la urma urmei parca aveam liberul albitru de a alege calea pe care dorim sa mergem, de ce trebuie sa vina cate un tampit sa ma convinga sa cred in Dumnezeul lor si biserica lor??

Probabil ca Jesus a existat pe pamant, dar sincer cred ca a fost mai degraba filosof.... Eu sunt Deista si cine nu stie ce inseamna asta, poate sa il intrebe pe parintele tuturor cunostilelor. Numele lui este Google! Cel putin EL imi raspunde la rugagiuni :)

Un comentariu:

  1. Ce mai boala am si eu pe habotnici... cum e un cunoscut al meu (fost coleg) care o da sus si tare cu adevarurile religiei desi nu a citit in viata lui macar jumate de pagina din biblie (well... ma indoiesc ca a citit vreodata o pagina intreaga din orice carte) si nu face decit sa regurgiteze niste idei auzite de la bunicul lui, pe care il da drept exemplu de intelepciune... stiai ca lumea a fost creata acum 6000 de ani, iar toate dovezile arheologice nu sint altceva decit lucrarea diavolului care vrea sa ne ispiteasca?

    Si ma mai irita si ipocritia lor... un exemplu ar fi un alt cunoscut, tot fost coleg, care e mare si bun crestin, dar imi dadea acum citiva ni mesaje "hai sa ii batem pe poponari" (noua dreapta). WTF? unde e crestinismul si iertarea? Dar nu ma refer numai la ipocrizia asta, ci si la cei care se duc la biserica, tin posat, se roaga, dar nu inccearca sa fie niste oameni mai buni, "dau 3 colive si o sa fiu linistit, ca am ce minca pe lumea de apoi".

    Sa ma mai ambalez si cu prostii pe care nu ii duce capul si se multumesc cu raspunsul cel mai simplu si statutul de oaie?

    RăspundețiȘtergere