3 ianuarie 2012

2012

Ca in fiecare an imi pregatesc o lista de teluri pe care mi le-as dori ca sa le indeplinesc, iar la sfarsit de an ma uit peste ea...

2011 a fost mai productiv ca 2010 pe toate planurile si pot spune ca ma simt destul de implinita. Sunt fericita! 2011 mi-a adus un inel pe deget sub lumina artificiilor, urmat de o verigheta la scurt timp dupa... Ca orice fata [a carui Barbie i-a cam distrus copilaria :))] am fost printesa odata in viata, caci asta isi doreste orice fata cand e mica. Sunt impacata cu mine; am un acoperis deasupra capului, un job stabil, un barbat care ma sustine si este acolo pt mine si la bine si la rau, o pisica care o consider mai mult un membru al familiei decat un animal de companie si multe planuri de viitor... Ce pot sa vreau mai mult?

M-a intrebat cineva care sunt planurile mele pentru anul acesta si sincer nu am stiut ce sa raspund.... Cu siguranta mi-as dori sa ma dezvolt pe plan financiar, dar cine nu isi doreste lucrul acesta? Probabil ca ar trebui sa pun osul la bataie la foto si ca sa fac ceva spre deosebire de anul trecut in care am frecat menta. Deci care sunt planurile voastre pe anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu