1 ianuarie 2012

Funny Stuff That People Told Me PART 7

"You can't have a hot dog AND a taco this isn't the hometown buffet!"

"Bate-ti joc de el ca de nu il bat fara joc"

"Eu sunt intr-un continu menage a trois: eu fut timpul si lenea ma fute pe mine"

"Deci nu imi vine sa cred! Stau intre doua femei si niciuna nu este in bucatarie!!!"

"Mi se misca micu in farfurie in plm de am crez ca e o rama"

"Mie atat de mult imi place pizda, de plangi langa mine"

"Cum apare o femeie frumoasa, cum trebuie dezbrcata"

"I miss your smelly feet and his snoring, keeos remindng me of mom and dad"

"Well normally the man is, but this time i acted like a good girlfriend"

"Someone needs to put her out of her misery"

"You are an accident waiting to happen!"

"La ora asta nici apa nu e uda..."

"O sa fiu ca un pervers de acela de dulap"

"Taci ,.. ma .. eu vreau sa cred in shrek "

"Trollnochio!"

"Sunt mascat in stafia lu 2pac"

"Scuze, te-am injurat pe gratis"

"Sa moara Dinamo daca n-ai scris-o"

"In rest, kum fu excursia la Droghi Land?"

"Eu sa fiu in locul pretenei lui, i-as da foc sau l-as omori in somn"

"Sexul paltit e mai ieftin decat ala gratis"

"What are you doing? Boring Megatron to death?"

"Sindromul NFHH - Ne F****/Ă de Hât Hât"

"Suntem de treaba da handicapati"

"Hai ca m-ai fraierit 2 ore sa nu stai singura pe mess"

"Daca as iesi noaptea sa ma pis in camp si as vedea-o I'd chocke on my own dick while it hides"

"Consider ca in propozitia " As vrea sa inteleg o femeie" cuvintele "sa inteleg" sunt de prisos!"

"Am un tricou cu gorgoroth pe mine , pant de piele si bocanci si asc roock cu denisa....poate azi chiar trebuia sa fie sf lumii!"

Eu: cand ma iau unii cu niste dume deci inebunesc imi vine sa le prind capu la usa
FB Friend: eu spun ca nu e bine sa ii prinzi capul la usa... trebuie sa iei in calcul prea multe: costul usii, curatarea locului de sange, poti fi vazuta de vecini ca speli sange de pe toc...eu recomand la wc... si colacul... e mai degradant...

Eu: as papa clatite
Nicu: n-are Nicu ca ti-ar da

Eu: important e ca razi
Friend: dar asa mai in scarba

sky: ui ma la ea
sky: turcia-i trebe ei
sky: iti dau eu tie tot turcia
Eu: imi fac harem :D

sky: imi screm eu creierii acuma cu spaniola
Eu: google translate?
sky: nu nu ca ma descurc, da-i ca la constipatie stii? stii ca iese pana la urma da tre sa te scremi mult
sky: asta merge la funny stuff that ppl told you?
Eu: ooooo da

Eu: i'm a genie in a bottle babe
Ale: hai ca te frec eu

Eu: Eric Northman is still cooler
Bro: Listening to John Travolta kitch party mix, your argument is invalid

Eu: vrei sa vezi ceva mare? :-"
Bro: bitch I dare you to say that again

Eu: me getting a tattoo
Bro: degeaba, daca nu scrie Ale 2011
Bro: si inainte de aia Suzi 1998 taiat
Bro: or smtn like that

Eu: did u know Sheldon is gay???
Bro: haha
Bro: saw it comming
Bro: gaydar never wrong
Eu: suna dubios venind de la tine
Bro: well only straight guys have a gaydar
Bro: it's like werewolves always smelling vampires
Bro: or smtn like that

Bro: wazzaa
Eu: ma enervez, deci sa vezi faza
Bro: shoot
Eu: [faza] bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Bro: muista
Eu: [continuand faza] bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Eu: na ce parere ai?
Bro: Schizofrenica
Bro: plm ii dadeam cu capu de xerox pana ajungeam la toner

FB friend: Diana is with her roller derby team taking some pictures for a magazine
and i fucking hate those girls
Eu: why? :P
FB friend: they r all lesbians, and they wanna fuck her

Bogdan: o nevasta ca tine pare heaven sent darrr...pot sa zic sincer? da? ms!
Bogdan: n-as avea in credere ca nu ma inseli
Bogdan: pt ca..stii prea multe
Bogdan: e ca CIA..esti ok da stii prea multe
Bogdan: we have to shoot u

Bogdan: nice chat
Bogdan: nu vb cu orice tipa ca acilea cu tine
Bogdan: cred ca..cu nici una
Bogdan: damn
Bogdan: marry me =))

Eu: eu nush ce individe pozezi tu fra, dar eu n-am avut niciodata probleme de genu
Bogdan: io doar din ograda

Eu: maybe one day you would wanna come to romania
Eu: who you gonna call?
Sunil: ghost busters!
Eu: *facepalm*

Also check: PART 1 PART 2 PART 3PART 4PART 5PART 6

2 comentarii: