26 iunie 2012

O saptamana plina....

Am avut parte de o saptamana foarte lunga.... A venit timpul sa iau o pauza. De mai bine de 10 zile programul meu de venit acasa de pe terasa este intre 3 si 5 dimineata, iar eu la 8 trebuie sa fiu prezenta la scarbici.

Miercurea trecuta a fost ziua mea si am avut parte de cea mai frumoasa surpriza: Alex a invitat toti prietenii mei sa imi cante la multi ani la Budi Bar pe terasa. De ce e asa special acest Budi Bar? Inainte era o toaleta publica si s-a gandit cineva ca ar fi o idee buna sa faca bar, Ciucasul la 3 lei, umbra, liniste si sah... Stiu ca suna ca o bodega unde se aduna pensionarii, dar cui ii pasa? It's the best place to be in a summer day...

Ziua a fost lunga si plina de surprize placute. Pot spune ca pana acum a fost cea mai frumoasa zi din vara....

Weekendul a fost si el incarcat, doar a avut loc conventia de tatuaje, unde au venit printre cei mai buni tatuatori din lume, printre care si cei de la Maori care sunt in premiera in estul europei si care au facut si un spectacol 'Haka' si au tatuat cu ustensile traditionale.




Am avut parte de multa voie buna, pe langa artisti tatuatori din 19 tari, au avut loc expozitii foto unde ne-am expus si noi o lucrare doua, targ de adoptii, concerte, multa bere si distractie.

Impreuna cu Alex am fost si am documentat tot ce s-a intamplat in cadrul conventiei si am postat pe Facebook [<-- pentru curiosi] ca sa aratam lumii cat de frumos a fost si ca ii asteptam si anul urmator.













Nu doresc sa lungesc aceasta postare prea mult, am postat doua clipuri de la conventie. Vizionare placuta...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu