23 februarie 2013

-_-

Respect decizia de viata a fiecaruia si am pretentia ca si cei din jur sa faca la fel, dar ca de obicei trebuie sa existe cativa, mai speciali, care sa aiba ceva de comentat. M-am saturat de toate lichelele societatii care se simt obligati sa te indrume pe drumul cel bun, adica pe drumul lor.


Iata o poza care pot spune ca ma amuza si in acelasi timp ma dispera. Hai sa mai luam o portie de fanatism, doar ca de data aceasta ar trebui sa fie cu mai mult verde! M-am saturat de petitii si propaganda online vizavi de alimentatie. M-am saturat de oamenii care arata cu degetul unul spre celalalt si critica vietile personale si ce ma deranjeaza cel mai mult sunt oamenii care chiar cred ca au habar ce inseamna o alimentatie sanatoasa si defapt nu fac mai mult decat sa rumege toata ziua pe salati.

As putea sa scriu un roman despre alimentatie, despre diete cu sau fara carne, as putea sa vorbesc continuu despre o alimentatie sanatoasa si bogata vegetariana, dar dupa parerea mea, ar fi o pierdere de timp.... Ideea acestei postari nu este sa dau lectii si sa spun cum ar trebui sa iti traiesti viata. Dar am si eu pretentia in acelasi timp sa ma scutiti de abureli vizavi de alimentatie, mai ales despre carne.

Am prieteni vegetarieni, cunosc si persoane care sunt vegane. Motivul lor nu ma intereseaza, important este ca nu imi scot ochii cu faptul ca mananc carne si ca imi place sa gatesc foarte mult cu carne! Luati exemplu dragi vegetarieni! Nu toti prefera sa rumege pe salati!

Pe scurt, nu exista viata daca nu exista moarte. Ca o specie/animal sa supravietuiasca, alta trebuie sa moara. Corect? Suna cunoscut? Este legea junglei, iar doar pentru ca avem discernamant, asta nu inseamna ca nu se aplica aceeasi teorie. Si pentru tampitii care se cred superiori celorlalte specii animale si omul este un animal. O bestie! O bestie care poate fi chiar inferioara altei specii!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu