19 septembrie 2014

10 semne cum ca ar fi cazul sa ii dai papucii

Am observat foarte multi bloggeri dau sfaturi despre relatii, viata, prieteni asa ca m-am gandit si eu sa fac si eu o asemenea postare si pentru ca am trecut printr-o perioada destul de dubioasa, cred ca ar fi cazul sa dau si eu niste sfaturi despre cand ar fi cazul sa iesi dintr-o relatie toxica.

10 semne cum ca ar fi cazul sa ii dai papucii:

1. Daca de la bun inceput este gelos din nimicuri. Gelozia este boala grea care ar trebui eliminata din viata ta daca nu vrei sa ai foarte multa bataie de cap mai incolo. E dragut la inceput, dar in timp devine enervanta situatia.

2. Daca este vesnic nemultumit de ceea ce ii oferi. Unii primesc si marea cu sarea si au impresia ca nu au primit destul. Din experienta mea, nu a fost de ajuns niciodata curatenia in casa, mancarea, grija pentru casa, iar cand am avut un loc de munca mi s-a reprosat ca nu mai fac nimic in casa in contextul in care terminam zilnic la ora 22 munca.

3. Daca este posesiv. Nu esti proprietatea nimanui si nu lasa pe nimeni sa te faca sa crezi lucrul acesta. Esti libera sa faci si sa mergi unde vrei tu fara sa dai explicatii. Baza unei relatii este increderea si daca nu exista incredere, nu exista relatie.

4. Daca isi spala rufele in public. Intr-o relatie nu au loc parerile altora. Ori vi le rezolvati intre patru ochi, ori mai bine o lasati balta.

5. Daca nu este de acord cu pasiunile tale, dar tu ar trebui sa le sustii pe ale lui. Aici vorbesc din experienta. Cine ma cunoaste stie ca una din pasiunile mele este arta, fotografia dar si pozatul nud. Am fost model de nud timp de 6 ani si as dori sa continui sa mai fiu model in continuare. Fostul meu prieten nu a fost niciodata de acord cu acest lucru pentru ca mereu a fost o fire geloasa si paranoica si l-am inteles, dar nici nu mi s-a parut normal ca el sa plece cu fostele iubite cu placa. Macar sa fim corecti, nu?

6. Daca este mereu genul de "ada-mi", "da-mi", "fa-mi". Si-a luat prietena, nu servitoare. Eu am fost la munca dupa o tura de 24 de ore si cand am ajuns acasa am avut parte numai de requesturi. Mai da-o in pizda masii de treaba! In loc sa ma astepte macar cu o cana de ceai a trebuit sa fac mancare si curatenie, pentru ca unii sunt incapabili.

7. Daca te-a lovit. Indiferent cat de mult ii pare rau, daca s-a intamplat odata, se va intampla si a doua oara. Cu asa ceva nu este de gluma. Dragostea ca dragoste, dar pune-te pe tine pe locul intai.

8. Daca nu mai esti o proritate in viata lui. Pe premiza ca "de ce sa iesim si sa facem ceva impreuna cand locuim deja sub acelasi acoperis?" Eu am avut parte de asa ceva si decat sa fi singur alaturi de cineva, mai bine singur de-a binelea.

9. Daca te compara sau plange dupa fosta iubita. Vorba aceea "intra intr-o relatie cand esti pregatit, nu cand te simti singur". Nu ai nevoie de "plange-n pizda" asa ca lasa-l sa planga in continuare dupa foste iubiri daca nu are de gand sa se bucure de tine. Este cam trist cand iti plange in brate dupa fosta si este un semn bun ca nu prea ai ce cauta acolo.

10. Daca are pretentia sa ii citesti gandurile. Stiu ca suna ciudat, dar exista si o explicatie. Am trecut prin asa ceva si nu stiu cum sa o spun mai bine asa ca am sa va povestesc situatia. Avem un prieten comun, prin care ne-am si cunoscut. El nu este din oras si ne-a rugat daca poate sa ramana la noi peste noapte si mi-a zis ca a vorbit cu tovarasul si ca a zis sa discute cu mine. Eu i-am spus ca mie mi indiferent si ca din partea mea este ok.... dupa care am avut parte de scandal cum ca eu defapt trebuia sa refuz. Mi-a facut capul calendar ca si cum eu ar trebui sa ii citesc gandurile ca el nu are gura sau coaie sa spuna. Eu sunt cam satula de jocuri de cacat. Nu mai am energia si rabdarea sa stau si sa citesc printre randuri si sa inteleg ce vrea defapt sa spuna. Mai rau ca o muiere.

Ar fi mai multe de spus, dar va las pe voi sa completati daca mai aveti ceva de completat. In principiu am acoperit cele mai importante puncte. Toate sunt din experienta personala, mai ales din faptul ca sunt incapatanata si intotdeauna mai stau putin sa mi-o iau in cur.... macar am invatat ceva din asta asa ca va multumesc pentru experienta si multa muie in continuare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu