18 noiembrie 2015

De vorba cu ... mine

Cum au fost multi satui de postarile lui Radu F Constantinescu, asa sunt eu satula de site-ul "De vorba cu tine" - un site in care toate gagicutzele cauta sa isi valideze sentimentele,unde fiecare postare a fost special scrisa pentruele si au impresia ca cineva intelege prin ce trec.

Toata lumea sufera din dragoste, dar nimeni nu stie cu ce se mananca cu adevarat o relatie. In fiecare zi vad oameni disperati de foste iubiri care tanjesc dupa o privire calda din partea celui care le-a calcat in picioare si sufera ca si cum cineva le-a sagetat direct in inima la propriu, dar ne place sa fim victimele dragostei. Indiferent cat iubesti o persoana sa nu crezi ca dragostea ti se cuvine.

Uneori chiar ma uimeste cum unii stau sa caute pe internet asemenea articole sau melodii siropoase cu versuri despre iubiri esuate sau chiar fotografii cu citate despre indiferenta sau puterea de a trece peste o iubire, dar in realitate isi plang de mila si se ineaca in propria singuratate.

Cat de trist este sa iubesti si sa nu fi iubit inapoi, dar sa te minti ca acea persoana te iubeste in felul lui, este ca si cum ti-ai condamna sufletul la moarte. Exista o linie intre dragoste si obsesie; o linie care poate fi usor calcata. Am avut neplacerea de a intalni persoane care considera ca a da libertate partenerului este defapt un act de nepasare si isi arata iubirea si afectiunea sunand in mod obsesiv si paranoic.

Se zice ca de ce ti-e frica nu scapi. Nu poti sa previi inevitabilul, iar in momentul in care incerci sa rupi aripile persoanei iubite de frica ca va zbura de langa tine, din start ai pierdut.

A iubi nebuneste inseamna sa fii vulnerabil in fata persoanei iubite, ca in orice moment te poate rani din moment ce ai lasat scutul jos, iar o persoana care te iubeste inapoi este aceea care nu te va rani niciodata.


Umbli hoinarind p-in lume
    ca un orb, la ochi legat,
si de cata vreme-acuma
    pe la mine n-ai mai dat!
Prapadesti tu de pomana
    pretioasele sageti,
Sa te-alegi cu hula numa
    de l-atati ingrati poeti...
Te-am vorbit rau eu vreodata?
    vinovat cu ce ti-am fost,
De ma horopsesti uitarii,
    tu, copil frumos si prost?
A! De-ai sti cum mangaiu inca
    urmele unde-ai ranit!
Cu ce dor mi-aduc aminte
    cat atunci am patimit!
Vino, crudule, cu pieptul
    gata desvelit te-astept;
Nu cu una, da cu doua!
    sageteaza drept in piept!
si pe maica-ta zeita,
    jur ca n-am sa te hulesc:
Mai omoara-ma o data,
    sa mai simt ca iar traiesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu