13 octombrie 2009

Hello ^_^

M-am gandit sa imi fac si eu blog ca vad ca ii la moda… Pai daca tot ati aterizat aci la mine pe blog, hai sa zic si eu cate ceva despre mine… sa nu ziceti ca nu v-am zis…

O sa zic scurt: fac poze din cand in cand, aka sunt model. Nu pentru firme de moda sau ceva de genu, odata ca sunt prea scunda si la cele 40 de kile ale mele as fi obeza. Si nu ma prea fascineaza moda.

Imi place sa gatesc foarte mult. Si nu cred ca m-as supara daca as avea o cariera in bucatarie. Deci nu pot sa zic ca fac parte din generatia de femei care nu fac curat sau nu gatesc. Odata am vrut sa fiu nevasta [bine ca mi-a trecut] si mi-am facut temele foarte bine.

Sunt o persoana destul de open minded si astept ca oamenii sa ma trateze exact asa cum ii tratez eu si ma astept de la orice persoana sa nu ma ia cu ocolisuri si prostii si sa imi zica in fata daca au ceva sa imi zica. Am realizat ca marea majoritate a oamenilor accepta mai degraba o minciuna decat un adevar. Adevarul doare al dracu de tare, dar macar stii o treaba. Multi zic ca sunt de acord cu ceea ce am zis, dar la ei nu se aplica.

Nu sunt genul de persoana care critica. De ce as face-o? Fiecare isi traieste viata cum vrea, atata timp cat nu te plangi de ea, care-i problema? Si viata e exact cum ti-o faci, fie ca esti tot rupt in cur sau fumezi Sobranie in fiecare zi. Ca mergi la Medicina ca vrea mami si tati cand tu vrei sa faci pantofar e vina ta pentru ca tu ii lasi pe altii sa iti conduca viata. Parerea mea. Dupa cum am zis, fiecare isi face viata cum vrea sau lasa pe altii.

Un singur sfat va dau si ala ii intre ghilimele: „Never make plans. Plans never work” si al dracu ce dreptate a avut ala care a zis-o. Nu stii niciodata ce se poate intampla pe viitor. Poti sa mori la 60 de ani sau in secunda aceasta sa iti explodeze monitorul in fata si sa te duci.... Dar hai sa nu vorbim de asta, nu ma refeream neaparat ca mori; pur si simplu poti sa intalnesti oameni care te fac sa vezi din alte perspective si iti poti schimba pana si modul de viata.

Cred ca va ajunge pentru inceput. Deci in caz ca sunteti curiosi de ce o sa imi debiteze mintea mai incolo mai treceti p’aci....

Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu