15 octombrie 2009

Cam penibil...

Nu stiu cum se face ca numai pe site-uri si bloguri dubioase aterizez. Azi de exemplu am intrat pe un blog anti fumat. Pe langa toate copy-paste-uri boring cu detalii despre efectele fumatului si videoclipuri, am vazut o postare care mi-a dat cu virgula. Am facut un print screen.



Acuma wtf, chiar asa? Cu ce google translator de toata jena a tradus ce scrie in imagine? Mi se pare de-a dreptul penibil, adica nu stii engleza dar iti faci blog impotriva fumatului.

Fii atent inca un post.




E un titlu si doua poze care sincer sunt de prost gust.... Chiar sunt 548923646237834892 de poze mult mai faine decat astea doua....

Titlul mi-a captat otzara atentia. „Numaifuma mult! No comment....” BA DA COMMENT! Eu nu ma consider o fumatoare, dar sincer aces post ma face sa ma duc sa imi aprind o tigara, numa de-al dracu. Si daca imi aprind trei tigari deodata ce o sa imi faca? O sa ma trimita la colt? Daca aleg sa nu fumez e pentru ca vreau eu, nu pentru ca scrie pe fiecare pachet sau o persoana fanatica imi spune sa nu mai fumez si mai imi zice si "no comment"

Eu nu cred ca nu exista om pe lumea asta care fumeaza sa nu fie constient si de efectele negative [si desigur pentru ca vin altii si se asigure sa te plictiseasca cu detalii si detalii] si sincer nu cred ca un fumator o sa planga dupa anii pe care ii fumeaza. Oricum e aceeasi destinatie si hai sa ne uitam si la partea buna, de ce sa nu fumam si sa fim batrani cu alzheimer sau osteoporoza, iar nepotii pe langa ca abia asteapta sa mori iti mai fura si pensia.

Ok, nefumatorii sunt deranjati de fumul de tigara. Exista separeuri pentru nefumatori, exista baruri de nefumatori si sincer eu nu cred ca un fumator se duce in fata unui nefumator si ii sufla in fata. Hai ca e naspa cand isi aprinde unu tigara in statie cand ii plin de oameni, dar de fiecare data cand isi aprinde tigara apuca sa traga un fum doua ca ii vine autobuzul [happens all the time]

Nu sunt de partea fumatorilor pentru ca si eu as fi una. Sincer eu nu ma consider o fumatoare, dar ma deranjeaza in ultimul hal fanatismul nefumatorilor. Atata show ca fumatorii otravesc si nefumatorii cu fumul lor. Sincer nu e chiar asa....

Am si un filmulet asa de sfarsit, defapt este o secventa din Penn & Teller – Bullshit! Tipii astia merita toata atentia. V-am pupat! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu