13 octombrie 2009

Trance si Wikipedia

Am descoperit o piesa foarte faina. Mie una imi place la nebunie. Sper sa va placa si voua...



Nu stiu ce m-a apucat pe mine intr-o zi si am aterizat pe wikipedia. Citeam despre muzica trance. I-auzi ce zic astia aici:

„Cei 15 ani nu au fost suficienţi ca trance-ul să primească o definiţie clară. Trance-ul continuă să fie asociat, de unii, cu consumul de droguri. Factori precum asocierea nefastă între numele stilului şi starea de euforie indusă de droguri, faptul că trance-ul se ascultă în unele cluburi, unde puţini au cultură muzicală, dar mulţi au un apetit deosebit pentru alcool şi uneori pentru narcotice şi mai ales indiferenţa cu care unii continuă să trateze acest stil au condus la asocierea dintre trance şi droguri.”

Prima reactie: am ras cu lacrimi. Voi ce parere aveti? Acuma sincer, aia care asculta rock sunt satanisti, manelistii sunt inclulti [nu ascult manele, dar am intalnit si manelisti carora le merge mintea], cei care asculta trance sunt drogati... mai laso drac de treaba, atatea etichete. Si pana la urma care-i faza cu „trance-ul se ascultă în unele cluburi, unde puţini au cultură muzicală”?? WTF? De unde stiu astia daca fiecare om are sau nu cultura muzicala? Adevarul e ca da, mai sunt distrusi care nici nu stiu pe ce lume traiesc, dar pana si aia au cultura muzicala. Ca sunt prea sparti sa ne demonstreze e partea a doua, dar totusi....

Inainte cand te intreba cineva ce gen de muzica asculti, daca ii ziceai trance ei intelegeau house, acuma direct „ah asculti trance, deci esti drogat” si sa nu uitam ca nu avem cultura muzicala. Chiar nu inteleg genul acesta de oameni care eticheteaza o persoana dupa stilul de muzica pe care il asculta. Oare eu in ce categorie incap? Eu astazi ascult Beyonce si maine Excrementory Grindfucker, poimaine Chopin si tot asa... Mi s-a mai zis ca am dubla personalitate si o dezvolt pe a treia, dar nici chiar asa.

Va dati seama, 15 ani le-a luat ca sa isi dea seama ca numa oamenii drogati asculta trance.... Sincer nu stiu de ce ma oftica chestia asta. Cred ca am prea mult timp liber la dispozitie de imi bat capu cu toate prostiile astea...

Un comentariu:

  1. Era o zicala:
    Bine te intelegi cu ala fara scoala dar inteligent, dar sa te fereasca Dumnezeu de cel prost cu diploma.

    Cam asa e si asta: nu stiu cine a scris cretinismul asta, dar am presimtirea ca este un habarnist cu diploma de master in teoreticianism si cu experienta solida in creat idei preconcepute. O fi vreunul din Urinii (aia pentru care trance = house).

    Maine-poimaine o sa auzim ca suntem membri MISA ca doar trance inseamna transa, nu?

    RăspundețiȘtergere