21 februarie 2011

Funny stuff that people told me PART 3

"Conversezi cu comunisti, jidani, tigani sau toti corcitura intre ei?"

"Ar trebui sa mai vorbesti si cu oamenii vechi mai putin cu T. ii o pizda obosita fututa-n cur de maimutze tropicale cu bube la prostata"

"Huaaaaa, mâtza niagrã!!! TULAAAI!!!"

"Nu sunt femeia perfecta, sunt confuza"

"Poti sa razi cu haha sau acu... sarbatorile se rade cu hoho... ca Santa..."

"You scare all the pussy away"

"Sex with an icebear that is cold"

"Would you like a rohipnol flavoured coke?"

"Ok I will move your sofa for the chance to pee in your bathroom... it's a fair trade"

"Vrei sa ma bine dispui? Na fa tu toata treaba..."

"Wish I had a smaller dick, it's a bitch having to drag this thing along all the time"

"Boobs will run away if you don't restrained them in the bra"

"Fantasy is the best! That is why my life's ambition it to fall into a coma"

(Reply to bad girls spit, good girls swallow XD): "No, bad girls make you cum on a sheet instead of in their mouth.. /Cry"

"Women are easy to understand. Just remember it's ALWAYS your fault"

"Awfully bouncy for so early in AM"

"Oh yeh, dont stop! press spacebar harder! harder!"

"Ah, the sweet taste of the Epic Fail"

"I think we're having grammatical threesome"

"Would u wanna gargle my mayonaisse?"

"Anal is for wedding night"

"So you seek wisdom from a bunch of pervs?"

"Social problems are fixed with Xanax"

"The Sandman headshotted you?"

"I like your cat better than tv and you"

"...at least I know nobody's using my pc while I'm gone, the mouse is like a ford mustang on steroids, as soon as you touch it, te trântește"

"Sometimes I look at you and you are so mature...but sometimes you behave like a baby"

"What is the social and political ramifications of felatio in Romania?"

" Ba deci cum plm reusesti sa le convingi pe mandrele alea sa steie cum trebe? Io tre' sa le imbat si sa le garantez ca nu-i gaurit prezeu'"

"Baaaaa adu-mi si mie o pizda buna de prin sibiu sa-mi bag pula-n ea sa-mi fac neamuri pe-acolo sa raspandesc the Seed of Corruption"

Mama: a fost exact ca in filmele de groaza
Mama: nu-ti poti imagina ca de la podul de peste Niarad si pana acasa, am avut cele mai mari emotii ca nu s-a mai vazut nimik prin parbriz
Eu: eh in filmele de groaza mai apare cate unu cu drujba care fuge dupa voi

Sky: fytysaebfanszl;b kncoi
Eu: dtdrshghiuyiiko;jm
Sky: ma bucur ca ne-ntelegem

Fratzica: Bai sora-mea asta care esti tu, hai sa-ti dau sa suj ceva cu vitamine....direct de la sursa :))) pentru cei glumeti :))

Fratzica: ALOO, DOAMNAAAA, POFTITI MELODIEEE
Fratzica: DING DING TU

Fratzica: ce guroaca ai facut, istenem
Fratzica: :))
Fratzica: (:| <--- aia="" br="" esti="" tu="">Fratzica: ROAAR

Fratzica: las' ca tin minte ca n-ai raspuns la chemarea strabunilor
Fratzica: cand o sa intru cu tancu peste secui n-o sa te recunosc ca si romanca

Fratzica: ONE COCK PUHSUP PER DAY!!!
EU: da eu nu am cock XD
Fratzica: tocmai
Fratzica: si daca nu faci, bataie la curu gol
Fratzica: cu scandura invelita in smirglu
Fratzica: scoate rugina

EU: stiu ca te-ai impatat ca porcu
Fratzica: mistretu, bai
Fratzica: ca-s un salbatic
Fratzica: porcu e domestic
Fratzica: si de aia tot ma iubesti ca pe fratioru tau mai mare, betiv si irecuperabil social

EU: mah, imi place de o fata care este fosta prietenului meu si nu stiu ce sa fac. so what should i do?
Troll: see a priest

Also check: PART 1 & PART 2

Un comentariu: