13 martie 2012

WFFS

©Alexandru Lupascu

Astazi povestim de aceasta fotografie facuta de sotul meu care a ajuns destul de populara pe tot internetul; genul de "viral photo" care o gasesti peste tot, de la tumblr, la piccsy, fishki, pana si la 9gag.

Ideea initiala era "will work for shoes" dar pe ultima suta de metrii, domnul meu s-a gandit ca ar fi mult mai interesant cu "fuck" si sincer asa si este. Ca sa fie clar pentru toata lumea, este facuta in Sibiu, pe Balcescu, in spate nu este o nunta, sunt doar oameni trecatori, eu [modelul din fotografie] nu eram dezbracata, [purtam un maieu si pantaloni scurti] totusi nu este tocmai legal sa umblii in public nud, iar fotografia foto nu este una de fotojurnalism, ci un conceptual fashion.

Spun asta pentru ca unii iau lucrurile mult prea in serios si au impresia ca intr-adevar ar exista persoane care stau la colt de strada pentru o preche de pantofi, cel putin asta m-a facut sa inteleg din foarte multe comentarii; unele m-au facut sa rad cu gura pana la urechi, dar au fost si persoane care au fost de-a dreptul bulversate de mesaj si nu puteau sa treaca peste acest lucru.

Fotografia a fost foarte apreciata, dar in acelasi timp si criticata chiar si de multi fotografi care culmea, toata viata lor au stat incuiati in studio si au facut portrete. Din punctul meu de vedere, secretul unei fotografii de succes este un strop de nebunie.

Sedinta foto a fost extraordinar de distractiva. In momentul in care am trantit pe jos rucsacul plin de pantofi, s-au adunat cateva femei crezand ca sunt de vanzare. Reactiile au fost diferite: unii zambeau, altii citeau pe litere incercand sa descifreze ce scrie, s-au mai facut si poze cu telefonul, dar cel mai amuzant a fost un individ care s-a apropiat mi-a intins o pereche de slapi. Desigur Alex a prins momentul si am ras cu totii copios...

Am scris aceasta postare la cererea unor cunostinte care au spus ca ar fi interesant sa spun povestea din spatele acestei fotografii, dar nu am prea multe de spus mai mult. Pe scurt am raspuns la multe intrebari si cam atat. A fost o experienta extraordinara, a fost amuzant si rezultatul il vedeti si voi...

Un comentariu: