6 ianuarie 2013

Review 2012

In primul rand as dori sa urez un craciun fericit celor ce serbeaza astazi craciunul dupa calendarul vechi. In al doilea rand venit timpul sa fac un review scurt pe anul 2012. So here it goes...

Casnicia mea merge bine. Pe plan professional pot spune ca am facut un level up anul acesta si ca munca noastra intr-adevar a fost apreciata si rasplatita. Am avut multe expozitii in diferite orase si multe vanzari de print si prima noastra publicatie in revista. Epic win pe plan foto! :)

Dintr-un apartament micut cu vecini needucati, ne-am mutat in "buricul targului" unde avem doar doua vecine si alea foarte de treaba, intr-un spatiu  extraordinar de mare in care ne putem destrabala dupa bunul plac fara sa deranjam pe cineva. Ne putem amenaja usor si un studio foto, deci inca un win pentru noi.

In viata mea au intrat oameni care nu ma asteptam sa ma schimbe atat de mult in bine. M-am bagat intr-o trupa medievala unde initial am vrut toata ziua sa ma bat cu spada, dar mi-am si redescoperit pasiunea mea pentru foc. Si acum pot sa spun ca imi pare rau ca in liceu nu am invatat sa ma joc cu poiuri pentru ca am considerat ca nu voi avea nevoie niciodata. Cine s-ar fi gandit ca tocmai eu o sa ajung sa ma joc cu foc in spectacole? :)

Acei oameni sunt ca si o familie pentru mine si chit ca perioada festivalelor a luat sfarsit, totusi ne adunam si ne petrecem timpul liber impreuna. Ceea ce imi place cel mai mult este sinceritatea lor si faptul ca nu te duc cu zaharelul si te mint doar ca sa te simti tu bine. Cu totii avem prieteni cu care trebuie sa ne comportam "cu manusi".

De Craciun ne-am delectat cu un film, iar anul nou a fost destul de ok si l-am inceput cu bine. Pot spune ca si Craciunul dupa calendarul vechi a fost cat de cat sarbatorit.

Deci ce planuri aveti voi pe anul acesta? Eu una ma gandeam sa ma perfectionez in arta culinara. Am foarte mult timp la dispozitie si pe langa jocul cu foc si medieval, fotografie, voluntariat din cand in cand am foarte mult timp la dispozitie care merita umplut cu diferite activitati frumoase....

2012 a fost un an foarte productiv. Sa speram ca si anul acesta va fi la fel de bun daca nu mai bine :)

Va doresc un an nou fericit si toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu