25 martie 2013

Depresii

Probabil ca este astenia de primavara sau problemele pe care toti le incaleca in fiecare iarna, nu imi pot da seama dar eu nu am intalnit o persoana care sa nu fie deprimata in ultima perioada. Toti sunt tristi, cel putin din oamenii pe i-am intalnit recent. Indiferent de motiv, cu depresia nu este de gluma... Au fost prea multe cazuri extreme si tentative de suicid. Ma intristez numai cand ma gandesc... Nu este de gluma cu depresia. In timp, poate deveni o adevarata problena, iar timpul nu vindeca ranile intotdeauna. Am invatat ca pana si cei mai puternici cad la un moment dat, iar cand se va intampla lucrul acesta ar fi bine ca cineva sa fie acolo... chit ca de cele mai multe ori nu se intampla, fie pentru ca unii considera ca "te descurci" fie ca problemele tale nu sunt destul de grave decat ale lor, fie ca unii considera ca depresia ta este defapt o scuza sau o nevoie de atentie. NU ganditi asa! NU va lasati persoana draga sa se "descurce".

Am trecut pana si eu intr-o perioada foarte grea si nu pot decat sa multumesc celor ce au fost alaturi de mine... O avut dreptate cine o zis ca in cele mai grele momente adevaratii prieteni se vor arata.

Intotdeauna mi-a fost greu sa vorbesc despre problemele mele, iar cateodata am atatea de spus incat prefer sa tac pentru ca mereu am considerat ca problemele mele nu sunt destul de grave si pentru ca m-am considerat destul de puternica incat sa le fac fata si de multe ori preferam sa nu discut deoarece aveam impresia ca ma deprima si mai tare situatia... Odata si odata tot te doboara ceva, chit ca este ceva foarte mare, sau sunt multe lucruri marunte care se tot aduna in timp...

Dupa cum spuneam mai devreme... Sunt unele lucruri care timpul in loc sa le vindece, le agraveaza. Aveti grija de prietenii vostrii, de iubiti, de frati... Nu ignorati niciodata un prieten care este depresiv deoarece in momente de tristete poate intotdeauna decurge la fapte drastice...

Pentru cei ce trec intr-o perioada grea, vreau doar sa le dedic aceasta piesa care, cel putin mie mi-a luminat ziua in zilele de tot rahatul cand ai impresia ca nu e nimeni acolo langa tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu