7 iunie 2013

♩♪♫♬♩♪♫♬♩♪♫♬

Inca o noapte in care nu pot dormi si ascultand muzica veche din vremuri demult apuse ma gandeam ca in ultima perioada nu am mai ascultat ceva nou si bun de foarte multa vreme... Mi-e dor de vremurile bune din Metal Box cand dadeam 5 lei pe concerte underground de black metal care culmea erau foarte faine! Aici in Sibiu pot spune ca am avut mai mult parte de punk, not my cup of tea, dar merita pentru atmosfera... Totusi ma intreb ce s-a intamplat de s-au dat la fund majoritatea metalistilor. M-am saturat sa tot ascult coveruri dupa coveruri si sa ii vad pe aia pe scena cum se zbenguie de parca ei sunt Angus in persoana. But hey, poate n-am dat inca de ce trebuie...

Pana acum ma pot mandri cu NocturN din Timisoara, chiar sunt niste tovarasi buni de-ai mei care au si un proiect de grind Blutrina. Din pacate calitatea videoclipurilor nu este cine stie ce. Pentru cei ce nu asculta un asemenea gen de muzica, va sfatuiesc sa treceti mai departe...





Si ca tot veni vorba de ai nostrii si romanii si-au mai revenit cand vine vorba de muzica buna si aici nu ma refer la metale si nici la gunoaie gen "date-n dragostea mea". Aici ma refer la muzica intr-adevar BUNA la Moonlight Breakfast, Tolouse Lautrec, ROA, Travka chiar Carla's Dreams care m-au impresionat foarte tare piesa lor POHUI care foarte multi dintre voi o cunoasteti, probabil varianta cu Inna, serios, pentru cine nu cunoaste originala click pe link si bucurati-va de o piesa pe cinste. Nu ezitati sa dati un click pe link-uri daca sunteti curiosi.

Nu ma consider mare "roacketza", nici un geniu al muzicii, pur si simplu asta consider eu a fi muzica buna. Nu imi plac lucrurile comerciale. Mi se face greata de muzica pe care o ascult la radio, versuri de rahat care zic numai de dragoste si distractie... e tot un soi de manea, doar mai cu stil si fara acordeon.

Astea fiind spuse, inchei aceasta postare tot cu o piesa. Va doresc un weekend cat mai placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu