13 iunie 2013

Rest in Peace

1.06.2006 - 12.06.2013
Chihiro

Si s-a stins din viata iubita mea Chihiro, care pentru mine era familie, nu doar o pisica sau un animal de companie pe care il poti inlocui asa pur si simplu. Am fost impreuna timp de 7 ani si la bine si la rau. Am adus-o din Timisoara la Sibiu si mereu mi-a fost alaturi.

Multa lume a iubit-o si nu pentru ca este un ghemotoc blanos cu ochii foarte mari, ci pentru personalitatea ei. Era o pisica deosebita care pana si cei care nu suporta pisicile, au indragit-o pe Chihiro.

Ma doare sufletul cand imi aduc aminte cum s-a stins si cat a indurat, mai ales cand nici macar un veterianr care se lauda ca este non stop si pentru urgente nu a raspuns la telefon macar sa fi fost cineva sa ii dea o injectie sa o scuteasca de suferinta, dar am fost acolo pentru ea si pot spune ca amandoua am suferit.

Este o luna ingrozitoate... am avut parte de pierderea a doua suflete intr-o singura saptamana, una fiind Chihiro, iar a doua o femeie exceptionala care a fost ca o mama pentru mine... Defapt pot spune ca anul a inceput foarte urat si nu numai pentru mine... este un an ingrozitor.

Odihneste-te in pace scumpa mea Chihiro si sper ca in momentul acesta esti intr-un loc mult mai bun....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu