28 ianuarie 2014

Fazele zilei!

Faza zilei: cand mamele fac propaganda pe internet vizavi de alaptat si se refera la alte persoane ca si "vaci laptoase". Ma intreb oare cu ce chimicale sintetice si-au "hranit" odraselele de asa dintr-o data laptele matern a devenit ceva demodat.

Chiar citisem un articol excelent cu titlul: O cantareata celebra, mama de gemeni, acuza: "E plin de silicoane dezvelite, dar ne oripilam la sanul unei mame care alapteaza" In sfarsit a scos si CanCan un articol care sa merite citit si deja titlul spune destule! Nimeni nu comenteaza la silicoane si piepturi dezvelite, dar judeca o mama ce alapteaza! Voi sunteti normali la cap? si ce ma oripileaza pe mine este faptul ca am auzit multe mame vaitandu-se de acest lucru! Si stau si ma intreb daca astea si-au alaptat vreodata plozii si daca da, oare au strambat din nas facand-o?

Un mic sfar: nu mai faceti ciocu mare vizavi de ce face omu' in bula lui personala ca nu te obliga nimeni sa te uiti. Si din moment ce ai pretentia sa nu te deranjeze nimeni pe tine ca esti isteric si needucat, nu deranja nici tu pe altul. Si daca in conceptia ta tu esti ala destept, lasa-ne pe noi restu sa fim prosti si needucati.

Cum se face ca oamenii sunt de cateva mii de ani si abia acum si-au dat seama ca laptele matern defapt nu este sanatos si nu aduce nici un beneficiu copilului... Ale naibii metode alternative...

Apropo de metode alternative, chiar am fost la asa zis interviu/conferinta de grup despre terapii alternative si acupunctura fara ace. M-am dus sa vad care era treaba si mi-a cam parut rau ca mi-am pierdut timpul ascultandu-l pe individ cum un "plasture" te poate vindeca de diverse boli. A facut si o demonstratie cu cateva persoane cu echilibru si alte tampenii si pot sa zic ca m-a lasat rece, mai ales cand a zis ca te costa 200 de lei sa iti cumperi licenta dupa care poti sa te duci si sa iti cauti clientii pe care sa ii prostesti ca un plasture iti poate schimba viata.

Sincer cred in metode alternative! Chiar cred! Cred in puterea THC-ului, a psilocibinelor, meditatiei, dar in nici un caz in plasturi sau bratari probabil facute din lacrimile lui Isus de te vindeca de cancer. Dar daca altii cred ca functioneaza, probabil ca este un placebo foarte bun.

Cat despre persoanele care isi urasc propria lor natura si incearca sa o schimbe, n-au decat. Eu in continuare cred ca alaptatul este cea mai sanatoasa metoda de hranire a copilului, am parte de o alimentatie cu adevarat sanatoasa (non vegetariana) fara chimicale recomandate de pediatru sau alti doctori care au facut o facultate doar ca sa vina anumite companii farmaceutice si sa le spuna ce sa recomande. Nu credeti? Va dau un exemplu: acum cativa ani am fost la ginecolog sa imi recomande anticonceptionale. Nu mai luasem inainte asa ca m-am dus la un cabinet privat. Am platit in jur de vreo 60 de lei pe consultatie si mi-a recomandat Yasmin. In sala de asteptare era un poster imens cu Yasmin si i-am zis fostului meu prieten "faci pariu ca asta o sa imi recomande?" si asa a si fost! Nu m-a intrebat de sanatate, nu mi-a facut vreun test sa vada daca sunt compatibila, mi-a zis doar ce sa iau.

Pastilele nu mi-au facut prea mult bine si pe langa asta erau si foarte scumpe. Le-am schimbat cu Novinette fara a cere sfatul medicului si pot spune ca m-am simtit excelent si nu am avut probleme. Mai tarziu am ajuns la un alt ginecolog la spital. Mi-a luat 10 lei pe toata distractia si a zis ca Novinette este o alegere buna. Eh? Mai zi ceva! Nu zic sa nu va credeti medicii, dar macar sa aveti grija ca nu intotdeauna unde impingi banul primesti tot ce este mai bun.

I'm just going to leave this here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu