13 ianuarie 2014

...zen...



Intr-adevar viata este mult prea scurta ca sa ne-o complicam, chit ca toata lumea o face. 9 din 10 oameni aleg sa isi complice viata, probabil din plictiseala, dar eu am luat decizia sa fiu acel 1 din 10 care o ajuns la concluzia ca viata nu merita complicata, ci traita!

Toata lumea are impresia ca trecutul este mai frumos decat prezentul si ca viitorul va fi mereu mai negru. In felul acesta nu are nimeni timp sa se bucure de prezent. Suferiti in continuare ca meritati! Toata lumea sufera PE GRATIS! Pana si piticaniile intre 11 si 16 ani sufera din dragoste chit ca nu au intalnit-o vreodata. Este hilar, dar inteleg... cel putin incerc. Fuck it! Toata lumea alearga, toata lumea cauta, lupta si se invart in cercuri, dar nimeni nu se opreste macar pentru o secunda sa se uite in jurul lui si ce pierde cat timp este ocupat alergand.

Cat esti tanar, traieste viata! Nu neg faptul ca am alergat dupa viata si am trait cat nu au trait altii in 10 ani. Am ras, am plans, am suferit, dar cel mai important am trait! Si nu regret nici un moment din viata mea sau poate ca nu am trait destul! Nu regret nimic pentru ca m-a facut cine sunt in momentul acesta indiferent prin cate am trecut, bune si rele! Cat despre oamenii din jurul meu, am fost mereu inconjurata de oameni noi... totul este in miscare si inveti lucruri noi in fiecare zi.

Ma simt foarte impacata in momentul acesta. De ce? Pentru ca am ajuns in punctul acela in care am tot ce am nevoie. Am luat-o de la capat, m-am lepadat de lucrurile care nu au facut nimic altceva decat sa ma traga in jos si cel mai bun lucru care mi s-a putut intampla este sa intalnesc in sfarsit o persoana cu care pot fi eu insumi, fara masti, fara ocolisuri si cel mai important, fara complicatii. Totul este simplu: daca ne deranjeaza ceva spunem pe loc; daca ne dorim ceva anume, discutam deschis si cel mai important ne sustinem pasiunile si nu incercam sa ne schimbam unul pe celalalt. Nu facem compromisuri si nu ne mintim....

Probabil ca ati ras, dragi cititori, dar pana acum eu nu am intalnit o persoana care sa aiba "coaiele" necesare sa fie sincer, fara ocolisuri in adevaratul sens al cuvantului. Eu am intalnit numai baietei care spun un lucru, dar defapt ei nu si-l doresc, incapabili de sinceritate si respect de sine... Cunosc atatia epic fails incat as putea sa fac o postare intreaga numai despre ei si fac pariu ca nu ati stii daca sa radeti sau sa plangeti, dar ma uit si la partea buna a lucrurilor ca poate asta mi-a fost cursul vietii si ca esecurile m-au "calit"

Revenind inapoi la subiect, ne complicam viata inutil. In momentul in care o sa ne oprim sa alergam disperati dupa oamenii care la randul lor alearga si ei dupa altceva,  o sa ne dam seama ca automat ne-am usurat viata si nu mai poate nimeni sa ne puna piedici din spate.

Iata sase reguli de baza pentru o viata mai simpla:

1. Simplifica-ti viata! Cu cat ai nevoie de mai putin, vei realiza ca esti din ce in ce mai fericit.
2. Intoarce spatele acelor oameni care te cauta numai cand au nevoie de ceva de la tine.
3. Numai alerga dupa oamenii care nu te doresc sau nu fac altceva decat sa iti complice viata
4. Accepta-te pe tine asa cum esti, astfel nimeni nu te poate atinge.
5. Fi persoana pe care tu ai vrea sa o intalnesti.
6. Renunta la trecut si traieste in prezent.

Viata e prea scurta sa ne-o complicam cu oameni care nu merita, relatii de rahat care iti dau numai batai de cap si cu toate acestea nu este niciodata prea tarziu sa incepi de la inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu