21 ianuarie 2014

Stop feeding the Mass Media!

De data asta am sa va dau pe spate cu subiectul acestei postari! Astazi vreau sa discut despreeeee.... Bianca Dragusanu!!!! :)) Inainte sa dati scoll mai departe, subiectul are un substrat mult mai important.

M-am saturat eu de cate articole si postari vad despre aceasta individa! Eu pana acum nu stiam de existenta acestei individe. Cine este? Cu ce se ocupa? Ce o facut de o ajung in gura presei? Raspunsurile marii majoritati a fost simple: o curva siliconata. Mi-a ridicat si mie putin semnul intrebarii ce o fi facut saraca individa sa fie atat de "iubita".

Am facut un mic research pe internet. M-au interesat detalii despre ea, nu cum o considera toata turma si am aflat aici --> [link] Pot sa pun ca nu m-a dat pe spate absolut nimic din cariera ei de model. Da, are operatii estetice, da, nu pare a fi cea mai stralucita, dar nu mi se pare ca merita reprosurile care le primeste! Sau poate sunt eu prost informata, in orice caz nu ma intereseaza la cine suge pula, ca doar nu este prima vedeta care o face si in nici nu caz nu o sa fie ultima care sa ajunga cineva dand din fese in poala cuiva...


Am vazut postarea pe 9GAG cu ea si asimilarea intre Corpse Bride si sincer chiar mi-a placut cum arata! Fie ca este ea mega tunata, sunt multe alte individe care au indestat mult mai multi bani in buzunarele plasticienilor decat aceasta individa si trebuie sa recunosc e buna in draci!

Defapt nu ma intereseaza persoana ei ci mai mult faptul ca s-a format o turma care este hranita constant de Media din ziua de astazi! Defapt asta este subiectul la care vreau sa ajung! 

Eu nu ma uit la televizor, nu pentru ca aleg sa fiu dezinformata, ci pentru ca aleg sa nu ma uit la emisiuni de cacat care promoveaza o imagine falsa asupra femei si a barbatului si a unei vieti ideale in ziua de astazi! Este de-a dreptul deprimant cand aprinzi televizorul si vezi numa tarani care si-au pierdut locuintele, omoruri si tragedii sau cum se plimba toti besinosii se besinoasele in masini luxurioase si isi expun dramele de acasa in vazul tuturor, dependenti de atentie! Cel mai bun exemplu fiind casnicia si divortul Dragusancai care a rasculat jumate din Romania! Al dracu....

Ai batrani considera ca televizorul si stirile de la ora 5 sunt informati cu ce se intampla in tara! SI CU CE TE AJUTA CA STII?? Cu ce te face sa te simti informat de Nea Gigi care si-a pierdut casa in urma unei inundatii, cand VOI astia care va holbati cu telecomanda in mana, nu il ajutati cu nimic??? Si pe langa asta va mai permiteti si sa va dati cu parerea cand VOI nu faceti NIMIC decat pentru voi insiva pentru ca deh, statul fura, presedintele inpreuna cu guvernul sunt niste jigodii, pentru ca ONG-urile o sa se ocupe de problemele celor cu nevoi!

Nu aveti altceva mai bun de facut decat sa va holbati ca prostii in fata televizorului ca sa aveti ce discuta mai tarziu la o poveste cu vecinu? Mass Media v-a aruncat o galusca si marea majoritate au inghitit-o ca prostii, ba chiar mai mult, mai vreti...

Aud numai de Capatos, un show pacatos si stirile de la ora 5! Nici o veste buna, nici o initiativa de educare a masei si in nici un caz de intentia de a pune mana de la mana sa ajutam un om. Sper ca oamenii care se simt in cauza sa fie mandrii de ei insisi, caci ei sunt oamenii care se scuipa singuri in gat ca si romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu