19 februarie 2014

Jilava Tattoo

Cu totii ne-am amuzat copios de tatuajele de "puscarie" sau cu totii cunoastem cel putin unu sau una care are o opera de arta permanenta de la "Jilava Tattoo". Acum cateva zile am dat peste niste poze pe facebook si pot spune ca in viata mea nu am vazut ceva mai infect decat asta:


Eu una m-am ingrozit vazand aceasta imagine; fara manusi, tatuaj sters cu carpa, loc infect si nesterilizat si pe langa asta, mai e si anti talent in domeniu. Nu il cunosc pe acest individ, nu vreau sa ii fac reclama nici lui si nici persoanelor care se lasa pe mana lui - fiecare face ce vrea cu pielea lui...

Ma ingrozeste totusi sa vad asemenea imagini si cate persoane isi fac tatuaje de rahat doar pentru ca este ieftin sau chiar gratis, dar nimeni nu se gandeste ca ramai pe viata cu un rahat care probabil o sa dai o caruta de bani mai incolo sa il acoperi (ca de scos cu laserul nici sa nu va ganditi) si pe langa asta riscati si sa va infectati foarte grav. Nu este de gluma cu asa ceva!

Nu fiti teribilisti si ganditi-va bine inainte de a va face un tatuaj! Nu mergeti la oricine doar pentru ca este ieftin sau va este prieten si s-o apucat si el de tatuaje acasa! Mai bine intr-un salon intr-un mediu steril cu ace sterile, cu oameni care stiu ce fac, stiu sa deseneze si sa tatueze, stiu cum sa lucreze steril si nu isi bat joc de pielea ta. Mai bine dai un ban, dar stii ca nu ti-ai batut joc de tine!

Nu toti care si-au luat si ei un aparat de tatuat chiar sunt tatuatori. Alegeti-va bine artistul si aveti grija de sanatatea voastra; nu cred ca vreti sa va treziti cu diverse boli printre care si HIV doar pentru ca ati fost candva teribilisti si ati vrut neaparat un tatuaj. THINK!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu