21 ianuarie 2015

untitled

Astazi a fost seara de comedie cand am ascultat combatantul ezoteric Lorin Ioan Fortuna cum ne explica despre yeti, serpilieni, vulturieni si alte nebunii. Il gasiti pe youtube, dar recomand si avest interviu [link].

Dintr-una in alta am ajuns la o tanara domnisoara care probabil este putin dusa cu biscuitii. Este vorba despe Camelia "Cocoon", autoarea site-ului www.cocoon.ro care a debutat ca si "cantareata" intitulata Camelicious, iar mai tarziu a aparut in direct la OTV cu dezvaluiri incredibile despre conspiratii si descoperiri extraterestre in muntii Bucegi. Am aruncat o privire prin articole cucoanei si nu stiu daca sa rad sau sa plang. Sunt extrem de curioasa care este sursa ei de inspiratie si de unde debiteaza atatea.

Din categoria oamenilor care a combinat religia cu SF-ul si cu un timbru de LSD, si-au facut si o secta pe Facebook. M-am infiltrat si eu sa vad despre ce este vorba si pentru ca nu mi-am exorcizat trollul din mine, mi-am pierdut cateva ore bune citind articole si comentarii pe care evident o sa le impart aici pe blog intr-un spatiu public.

Refuz sa cred ca inca mai exista persoane care traiesc dupa legile "crestinesti" din evul mediu, dar ma distreaza cum se fac grupuri si secte in care inventeaza tot felul de povesti aberante pe care ajung sa le si dezbata.

Nu credeam ca voi fi atat de socata citind anumite articole de pe acel grup. Am sa impart doua la care m-am distrat copios:


Mi-am permis ca sa fac si cateva print screen-uri si nu m-am obosit sa cenzurez numele acestor mici fanarioti extremisti cu minte inghesuita.





M-am distrat copios pe seama acestor persoane. Ultimul print screen m-a dat pe spate si nu imi vine sa cred ca in secolul 21 mai exista minti atat de inghesuite.

M-am distrat copios cand am pus o "problema". Sub pretextul ca am ramas insarcinata, le-am spus ca prietenul meu este ateu care picteaza semne masonice si se joaca pe calculator. Le-am mai pus dilema cum ca am avut cosmaruri in care o entitate magica imi spunea sa ma "lepad" de raul din mine. Am dat apa la moara si prostii au muscat momeala. Eu una nu m-as fi crezut, dar sa zicem ca resuscitam emisiunea lui Dan Diaconescu :))

Iata cele mai amuzante comentarii :
Mergi la un preot, spovedeste.te si ti se va oferi ajutor. Majoritatea viselor sunt de la diavoli..sa nu te increzi in ele. Si roaga-te, rugaciunea ajuta foarte mult..Sa-l nasti, dar sa-l botezi. Nu cumva sa te gandesti sa nu faci asta din cauza ca prietenul tau e ateu. Din cate am vazut, in majoritatea covarsitoare a cazurilor de posesie demonica a copiilor, sunt aceia nebotezati, pe motiv ca parintii erau prea "moderni" si nu-i botezau. Pentru copiii nebotezati, riscul de posesie demonica apare la primul contact cu ocultul (chiar sub forma unui joc stupid sa fie introdusa o tabla Ouija si sa ia parte, la un moment in viata). Sa nu crezi ca acel copil e de la Diavol. Iar daca ar fi, ar disparea de la sine (sindromul uterului gol - a fost si un episod Ancient Aliens pe tema asta). Oricum, daca se continua cu trendul de a nu se mai boteza copiii, in vreo...nspe ani, vom avea pe piata si noi joburi de "Paranormal Investigator"....

Acea pictura denota faptul ca religia lui nu este ateista, ci mai degraba satanista ( pentru cine nu stie, si ateismul este o religie, pentru ca este bazat pe o credinta, aceea a haosului si a intamplarii, asa cum alte religii se bazeaza pe alte credinte, cum ar fi credinta in Dumnezeu. Ateismul nu poate fi dovedit si demonstrat stiintific, asadar este o religie. Teoria creatiei poate fi dovedita si demonstrata stiintific, insa Dumnezeu nu poate fi dovedit si demonstrat stiintific).

Intr-o zi,a venit la parintele Arsenie o femeie sa se spovedeasca.A fost pentru prima data cand parintele a fost vazut furios.Acesta i-a spus femeii ca printre copii pe care i-a aruncat au fost trei care puteau fi sfinti ! Gandeste-te ca Satan care ti-a aparut in vis poate asta nu vrea,sa se nasca viitori preoti cu har sau chiar sfinti,asa cum a fost Sfantul Ardealului. Nu arunca copilul ci din contra,dai nastere si boteaza-l ortodox ! Prietenul tau este ratacit complet,despre Illuminati poti gasi multe pe net,care nu sunt povesti. Incearca sa-l convingi pe prietenul tau sa faceti o excursie la Prislop la parintele Arsenie,restul lasa in grija parintelui !

Fără toate celelalte simboluri, e de ajuns profanarea imaginii unui sfânt (poate chiar Iisus) prin trupul unei prostituate. Chiar e satanist!!.omu' e in lumea lui...si nush ce.i mai rau.. ca e ateu..sau ca se joaca pe calculator... dar io nu.nteleg. cum esti ok? Ca mi se pare ca esti scoasa din "schema"..doar din cand in cand pt reproducere.. nici macar nu il cunosti.. ii cunosti tabieturile.. dar atat.. ...traiesti in pat cu Sarpele si nu vezi.....trebuie sa constientizezi...
A fost o intreaga discutie in care am ras timp de o saptamana. Imi place sa cred... sper chiar, ca aceste personaje sa nu fi vorbit serios si sa fi intrat in rolul de troll undercover. Refuz sa cred ca sunt oameni atat de inculti incat si cu cartile si dovezile stiintifice in fata refuza sa creada in evolutie. Nu stiu daca sa rad sau sa plang...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu