20 ianuarie 2015

Funny Stuff PART 12

Ne vedem... in iad!

Prieteneste iti spun "suge-o!"

Daca as fi pepene... mi-ai scuipa sau mi-ai inghiti samanta?

Cine se trezeste devreme sta mai mult pe facebook!

Mi s-a sculat... Don't worry, it's just a heads up!

Sunt o fântână de înţelepciune, bea din mine

Daca ma infig in ei chiar o sa fie "masscre of the innocents" si o sa le cante "o ce veste minunata" la inmormantare.

Daca aveti niste bani in plus puneti anunt pe Mercador. Eu o sa intru sa-i caut acolo

Please tell your boobs to stop staring at my eyes!

I no like homosex; only bromance.

Spelling is not my best subject but I'm great at meth

Yellow snow is lemonade flavored and high in vitamin P.

Each breath you take is just someone else's diluted fart.

A pessimist is always alone. An optimist is always two people away from a threesome.

Based on my calculations, I can retire about 5 years after I die.

If being an asshole were a disease, you'd be a stage 4 terminal case, with IV up your butthole!

There's a rumour going around about me and Faisol, it's not true!... well actually maybe a little of it's true XD

Sluts are hookers with no grasp of economics.

Eu daca as fi P. si mi-ar face una ceva de genu...........And the legend says he is still in prison ...

Fuck the curves! I ain't no fucking burger!

Nu judeca o femeie pentru kilogramele în plus și nu vei fi nici tu judecat pentru centimetri în minus!

Daca e adevarat ca geniul e 1% inspiratie si 99% transpiratie inseamna ca erau o multime de genii in autobuz azi!

Am o fofoloanca buboasa si nu imi e rusine cu dansa....trebuie sa o intretin ca si cum ar fi de printesa intergalactica...e plina de latzei si fielix zice ca e preferata lui.

De ce ti-ai dat degetele pe razatoare? Doar nu e branza!

Sunt hipermetrop nu Robocop!

I'm mobile phoneless, please only communicate with me telepathically, and only one at a time please.
I don't wanna say it's hot in labs.... but two hobbits just came in and threw a ring at me.

Whoever stole my copy of Microsoft Office I will track you down... you have my Word!

I bought some shoes from a drug dealer... I don't know what he laced them with but I've been tripping all day.

If Greece win I will change my name to Sunilopopulus Papadopolis Clairoplis! C'mon Greece!

Vai ce ti-as face de nu ar exista bunul Dumnezeu... sau martori..

Iubi nu da cu pumnul, eventual ia o bata.

Pana nu demult, eram convinsa, ca Dumnezeul Noului Testament nu e acelasi cu Dumnezeul Vechiului Testament, asta datorita si faptului ca unele versete, in raport cu altele au inteles opus, contrar, fiind antonime. Se poate, sa fi fost alese cu grija de "slujitori" pentru a induce in eroare, ceva de genul: sa lasam Biblia la liber, ca multi n-o citesc, iar cei care o citesc ori se descurajeaza dupa vreo trei versete, ori isi fac o parere total gresita despre Divinitate...si foarte putini mai cauta.

facebook=spion=tradator =vinzator= este toata intimitatea unei persoane =este in partea lui diavol

"Ioaaai, tu esti THE Fratzica?"
"...mda... acum pantalonii jos si suie-n baobab"

Fratzica: Daca e o pula groasa, sui in baobab... Daca nu, sui in plop...

Tre' sa ne vedem, hei, la un citro
si sa-mi aduci niste ofrande purtatoare de vagin
nu conteaza ca arat ca un macelar medieval
statutul de Fratzica tre' sa insemne tot

Horia: Mai da-te-n pula mea!!!
Vali: Bai da urat vorbesti ma muie.

Eu: Va aduc ceva de la magazin?
B: Doua tipe in latex
Eu: Altceva?
F: Si eu vreau doua in latex... dar reci daca se poate!

M: You can't climb the ladder of success with your hands in your pocket
D: But you can play with yourself

Fratzica: Knock knock!
Eu: who goes there??
Fratzica: Waffen SS; sitz und gebe alles zu!
Fratzica: (panzer, strudel, volkswagen, spritz, kannone, burgermeister)

Fratzica: ba tu stii in plm ca io-ti zic bitch cu drac
Eu: da stiu
Fratzica: ca nu te fac zdreanta/curva/prostituata/termen peiorativ

Fratzica: tot am eu un film ca daca te vezi tu cu a mea o sa iasa niste magiun de prune
Fratzica: si o sa fie bine pentru ca n-ai refuza putza buna si ea nu e mironositza si e curioasa de fel
Fratzica: si na, cat va putzariti voi pe-acolo, io ma duc cu a tau la bere
Fratzica: who says I'm not a generous god?
Fratzica: In our clan, we bond with strangers by having our women have sexual intercourse... welcome
Fratzica: grab a beer hand over your wench to mine

Eu: I'm wearing Droopy's underwear :))
C: Cool! I do that sometimes too
Eu: A lu Droopy? :))
C: Bah, daca si i-a lasat pe-aici foarte probabil
Eu: Are curu mic
C: Nu-i bai, stau stramti si imi ridica bucile!

Ce faci de revel?
Nu stiu. Nu am facut niciodata nu stiu, dar cred ca o sa fac amu.

Also check: PART 1, PART 2, PART 3, PART 4, PART 5, PART 6, PART 7 PART 8 PART 9 PART 10 PART 11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu