3 mai 2013

Funny Stuff PART 10

"Cand fac omleta imi vine sa ejaculez in ea"

"Poiurile dauneaza grav pierce-urilor"

"...pentru asta trebuie sa iti rup un picior"

"9 din 10 voci din capul meu imi soptesc ca sunt perfect normal. A 10a fredoneaza repetitiv melodia din Mario"

"Next time da si tu un heads up cand vi sa alung all the whores din casa"

"Nu contrazice Ordinul Power Rangers a Preafericitului Joker de Banat"

"Io-s sursa sigura, nu scurg, nu tusesc, nu besesc, n-am gaboaze, nimic"

"Pacat ca lucrurile nu se rezolva cu forta ca la mine..."

"Nush cum plm si-a dezechilibrat echilibrul..."

"Ma cac pe mine si dau dupa altii"

"Pisa-te pe tine si da vina pe mine"

"Am facut diaree acuta si constipatita dup'aia"

"Your mother is so poor she can't even pay attention"

"Stop leaving poisonous shit around the house like used tampons and what not..."

"Oricum mi-au zis unii ca plasmele la un moment dat trebuie reumplute cu plasma, la lcd trebuie schimbata lampa dinauntru"

"Cind eram darimat tare de tot cu gata, s-a terminat, nu ma mai vrea nimeni, sint ultimul om etc., a fost oarecum reconfortant sa vad ca i se pune pata pe mine cuiva, oricui, chiar daca e o ciudatenie fugita de la zoo"

Eu: I haz no boobz
Ale: ti i-o furat imperiul :))

A: trebuia sa ma intalnesc cu o tipa
A: si...am supt pula
A: la propriu

Fratzica : que hacen, seniora?
Eu: nik
Eu: deprimela
Fratzica : con lacrimela si suflatos de muchachas?
Fratzica : sau doro con oftatos?

Fratzica :   amor de hermano
Fratzica : con forca de ursus

Fratzica: mai zi ceva
Eu: nu prea pot
Fratzica: then show boobies
Fratzica: regula generala de chat
Eu: fuck off :))
Fratzica: glumeam ba chill
Eu: ho ma
Fratzica: nu-s homo
Fratzica: eee stai ca altceva ai scris
Fratzica: m-am ofticat ca jderu

Fratzica: do a back-flip
Eu: NO :P
Fratzica: come on, I'll pat you on the head and I'll give you peanuts :(

Fratzica: bagi in tine pana iti produce corpu singur... ntz ntz ntz, not good
Fratzica: iasa copii insensibili
Fratzica: care vor frange inimile a sute de fete
Fratzica: (si vor avea erectie greu)
Fratzica: deci lasa
Fratzica: nu-i bun
Fratzica: fui
Fratzica: caca

Dubios: condimente nu ai pus?
Dubios: gen ceanura?

EU: n-am nimic sa iti demonstrez
Dubios: pai in repetate randuri ai demonstrat tu cate ceva
Dubios: in cel mai fericit caz esti o ascultatoare
EU: i don't care about your oppinions
Dubios: u dont care about all on this earth
Dubios: stii cu cat e mai puternic caracterul cu atat mai putini prieteni acumulezi in general
Dubios: si daca nu ai jucarii tu walk away
EU: tu nu faci parte din oamenii cu care vreau sa ii am in cercul de prieteni. asta e diferenta
Dubios: uitand sa mentionezi ca nici nu ma cunosti
Dubios: si nici o alta persoana virtuala nu ai cum sa o cunosti aici
Dubios: so despre ce dracu vorbim?
EU: true
Dubios: jucariile virtuale pt tine nu au valoare...
EU: dar conteaza totusi sa ai si cu cine sa vorbesti. cu unii ti drag sa povestesti, cu altii nu
Dubios: aaa si ca sa vezi nici discutiile virtuale nu iti stimuleaza neuronii...nimic palpabil pt tine unfurtonetly
EU: probabil are legatura cu persoana ta
Dubios: se poate sa etichetezi si sa judeci oamenii dupa inchipuirile si asemanarile tale defapt
Dubios: adica unde nu cunosti improvizezi si asemeni cu tine
EU: nu judec pe nimeni. i just don't like you
Dubios: o gaura mare si neagra sa fie?
Dubios: bun ai tras tu concluzia asta acum?
EU: am tras-o demult
EU: inca stau si ma gandesc cum de ai iesit tu din lista mea de ignore
Dubios: si atunci de ce pizda matii ma freci la melodie mereu?
Dubios: cand te sterg
Dubios: vii dracu inapoi
Dubios: si ma futi la melodie
Dubios: esti o curva nenorocita sau ce?
Eu: eu? tu ai inceput cu discutiile
Dubios: pai tu in mata ma freci mereu
Dubios: daca te sterg parca vad ca peste cateva luni apari din mormant
Dubios: ca asa esti tu prea snoaba
EU: cu ce? ma visezi noaptea?
Dubios: te visez pe dracu
Dubios: crezi ca nu pot intelege cand e ceva negru ca vrei tu?
Dubios: k vrei tu sa fie negru bine te las dracu in pace
Dubios: te sterg
Dubios: si dute dracu si tu

Also check: PART 1, PART 2, PART 3, PART 4, PART 5, PART 6, PART 7 PART 8 PART 9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu